چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیماران 40٪ عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیماران 40٪ عملکرد کلیه

چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیماران عملکرد کلیه 40٪؟ در بسیاری از کشورها، یک بار تابع بیماران کلیوی آسیب دیده بیش از نیمی از آن، دکتر به آنها توصیه خواهد به دیالیز برای کمک به درمان است. با این حال، در واقع، عملکرد کلیه قادر به بدون دیالیز بازیافت شود است. در بسیاری از شرایط، ما در حال حاضر به توصیه به بیماران به دیالیز است.

چرا ما دیالیز برای بیماران معرفی نکرد؟

عمدتا دلیل آن این است که دیالیز قادر به بهبود عملکرد کلیه، اما تنها به کاهش بار کلیه است. اگر لازم نیست، دیالیز می تواند در بیشتر مواقع اجتناب شود. دیالیز به از طریق مسنجر برای مدت طولانی داشته باشد، اما با درمان دیالیز حجم ادرار بیشتر و بیشتر کمتر از قبل خواهد شد. علت این است که دیالیز عملکرد کلیه در برخی از درجه آسیب، با گذشت زمان، عملکرد کلیه در پایان محو خواهند شد. اگر بیماران می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه آنها باید آسیب تعمیر و افزایش سلول های خونی در کلیه.

سلول های بنیادی درمان درمان که به طور گسترده در انواع بسیاری از بیماری ها استفاده شد است. با استفاده از این سلول های بنیادی ذاتی از بیمار به آنها پیوند به کلیه، پس از آن ترجمه به سلول های کلیه و سلولهای خونی هستند که توانایی برای تعمیر آسیب کلیه و افزایش حجم خون از طریق کلیه است. بنابراین بخشی از دست دادن کلیه خواهد شد تعمیر و عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد.

اگر شما هنوز هم 40٪ عملکرد کلیه، یک شانس بزرگ است را برای شما به بهبود عملکرد و تغییرات شما بیماری وجود دارد. شاید شما باید صبر نمی کنه، لطفا با پزشک آنلاین تماس بگیرید و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com، استفاده از واتساپ / وایبر: +8618633865632 است درست است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: